تاریخچه گروه صنعتی ایساتیس و حضور در نمایشگاه تاسیساتگروه صنعتی ایساتیس با هدف انتقال جدیدترین تکنولوژی روز ایتالیایی به کشورمان در سال 1385 پای به عرصه تاسیسات کشور نهاد. این گروه صنعتی توسط جناب آقای مهندس حسین آبادی در شهر یزد مسیر خود را آغاز نمود. از این رو نام ایساتیس که نام باستانی شهر یزد می باشد را برخود نهاد. در ابتدای کار با تمرکز بر ارائه ی محصولی با کیفیت متفاوت و خاص گروه صنعتی ایساتیس قرارداد همکاری برای واردات پکیج از کشور ایتالیا و شرکت خوشنام Ariston  را منعقد کرد . در فاز اول این قرار داد همکاری گروه صنعتی ایساتیس پکیج دیواری آریستون را به صورت انحصاری و تکمیل شده از ایتالیا وارد کرده و در ایران به فروش برساند و وظیفه خدمات پس از فروش این محصول نیز به عهده شرکت ایساتیس بود.
 
رفته رفته با استقبال بسیار خوب از این برند و تکمیل شدن امکانات گروه صنعتی ایساتیس تصمیم بر مونتاژ این محصول در کارخانه ایساتیس در یزد گرفته شد. تمامی امکانات محیا گردید تا پکیج دیواری آریستون با همان کیفیت و همان قطعات در کشورمان مونتاژ شود تا علاوه بر انتقال دانش و تکنولوژی این محصول به ایران ایجاد اشتقال چشمگیری را نیز به همراه داشته باشد.
با تقویت دانش فنی و گسترش هر چه بیشتر گروه صنعتی ایساتیس این شرکت تصمیم گرفت که پکیج دیواری با همان کیفیت و قطعات ایتلیایی اما با طراحی داخلی و مناسب برای منازل ایرانی را با برند خود به بازار عرضه نماید. همین امر موجب شد که پکیج دیواری ایساتیس با قیمت رقابتی پای به بازار تاسیسات کشور بگذارد و در مدت محدودی با توجه به تبلیغات مناسب و سابقه گروه صنعتی ایساتیس سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد به صورتی که با گذشت 5 سال از عرضه توانست یکی از سه برند پرفروش پکیج دیواری در ایران شود که این عمر با اعتماد مشتریان به این گروه صنعتی محقق شد.
 
فروش بالای پکیج دیواری ایساتیس موجب شد که این گروه صنعتی کیفیت و کمیت خود را نیز در قسمت خدمات پس از فروش هر چه بیشتر بالا ببرد زیرا در نظر مدیران این شرکت فروش پایان کار نبود و برای اطمینان و اعتماد هر چه بیشتر مشتری به این برند نیاز به خدمات دهی منحصر به فرد و سریع بود از این رو این گروه صنعتی بیش از 2500 نفر تکنسین را زیر نظر متخصصان ایرانی و ایتالیاای آموزش داد.
در سال 1390 با کاهش تقاضای بازار به پکیج دیواری و با توجه به واردات بی رویه این محصول توسط بیش از 24 شرکت ؛ گروه صنعتی ایساتیس تصمیم به ایجاد خط تولید رادیاتور پنلی در یزد را گرفت. با توجه به سابقه همکاری ایساتیس با آریستون ایتالیا  گروه صنعتی ایساتیس خط تولید رادیاتور پنلی را از شرکت معتبر LEAS ایتالیا وارد کرد. تولید رادیاتور پنلی در شرکت ایساتیس با تمام قوا و با بالاترین کیفیت آغاز شد.گروه صنعتی ایساتیس با تکیه به سابقه بسیار خوب خود و جلب اعتماد مشتریان توانست  جزو اولین شرکت های تولید کننده رادیاتور پنلی باشد که بیشترین میزان تولید را دارد. 
 
گروه صنعتی ایساتیس با توجه به نیاز روز افزون بازار بیشتر توان خود را بر روی تولید رادیاتور پنلی با کیفیت بسیار بالا گذاشته است که همین امر موجب شده است میزان تولید پکیج دیواری این برند نسبت به گذشته کمتر گردد. رادیاتور پنلی ایساتیس تنها رادیاتور پنلی با 15 سال گارانتی تعویض دارد و این نشان از اطمینان این برند صنعتی به کیفیت تولید خود دارد. از مزایای رادیاتور پنلی ایساتیس استفاده از فناوری پیوند دو ورق با حفظ ضخامت  ، سیستم رنگ تمام رباتیک ، استفاده از تکنولوژِ نانو سرامیک برای کیفیت رنگ، دارای بالاترین راندمان حرارتی و بالاترین ضریب حرارتی در رادیاتور پنلی می باشد
 
رادیاتور پنلی ایساتیس در این سالها توانست جای خود را در بازار تاسیسات به دست بیاورد به همین دلیل است که علاوه به سیستم پیشرفته خط تولید تمام رباتیک Leas  ایتالیا در مهر 1396 مدیران کمپانی کرمی آلمان به منظور تبادل دانش صنعتی و همکاری در بازار های خاورمیانه و آسیای مرکزی بازدید از کارخانجات صنعتی ایساتیس داشتند که این آغاز همکاری در مورد رادیاتور پنلی با این شرکت خوشنام بین المللی می باشد.
 
گروه صنعتی ایساتیس اگرچه به دلیل تمرکز بر تولید رادیاتور پنلی مدت کوتاهی را از بازار تاسیسات دور بوده است اما در حال حاضر با سه شیفت تولید و در کنار به کار گیری جدیدترین تکنولوژی با قدرت هر چه بیشتر به این بازار برگشته است تا مانند گذشته با اعتماد مشتریان خود بتواند جایگاه بالایی در این بازار کسب نماید. حضور گروه صنعتی ایساتیس در  شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران نشانی بر همین ادعا هست که امسال با حضور چشمگیر خود و معرفی محصولات جدید و رادیاتور پنلی ایساتیس توانست پذیرای بسیاری از مشتریان قدیمی و علاقه مندان به بازار تاسیسات باشد.
از افتخارات گروه صنعتی ایساتیس می توان به موارد زیر اشاره نمود:
-    اولین و تنها دارنده تندیس طلایی کیفیت در سطح ملی
-    تندیس برگزیده ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان
-    تندیس برگزیده واحد تولیدی برتر در سطح ملی
-    تندیس طلایی برگزیده استاندارد و تولیدات با کیفیت محور صادرات
-    تندیس برگزیده نشان مرغوبیت کالا
-    تندیس واحد نمونه استان 
-    تندیس برگزیده تولید کننده جوان در سطح ملی سال های 90 تا 94 

(نمایندگی ایران رادیاتور پاسارگاد)

  1. قیمت کلیه   محصولات ایران رادیاتور  ارائه شده درسایت فروشگاه ایران رادیاتور  پاسارگادبه روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ نگردیده است .
  2. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از میزان تخفیف با ما تماس بگیرید:

    دفتر فروش تهران:55422955-55422938-55407350   

       مدیریت:09124225208    آقای عزتی

    لطفا از سایت فروشگاه بوتان پاسارگاد بازدید فرمایید.

    @