بوتان و پکیج دیواری در یک نگاه:

شرکت بوتان در سال 1332 با هدف ایجاد رفاه و آسایش برای خانواده های ایرانی تأسیس گردید. این شرکت در ابتدا به تولید سیلندر گاز، اجاق گاز و بخاری گازی پرداخت، ولی امروزه در انواع لوازم خانگی و تجهیزات گرمایشی دارای تولیدات خوبی است.

پکیج بوتان (دیواری گرمایشی) از سال 1372 به خط تولید کارخانجات این شرکت اضافه شدند و پس از مدت کوتاهی به محصول مورد علاقه خانواده های ایرانی جهت تأمین گرمایش منازل و آب گرم مصرفی تبدیل شدند.

پکیج بوتان، فاتح بازار داخلی

امروزه پکیج های بوتان که توسط متخصصان ایرانی و طبق دانش و فناوری روز جهان تولید می شوند، رقیبی جدی برای برندهای داخلی و خارجی در بازار ایران محسوب می شوند.

تنوع محصول و ظرفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب، پکیج شوفاژ بوتان را به محصولی مطمئن تبدیل نموده است.

تنوع مدل های پکیج بوتان

پکیج های بوتان در انواع دو مبدل و تک مبدل، فن دار و بدون فن و در مدل هایPerla Pro,Parma,Verona, Perla، Venezia، Calda Venezia، BN324 , CV424S تولید و عرضه می شوند.

گارانتی پکیج بوتان

پکیج های دیواری و زمینی بوتان دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت می باشند.

نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید:

  • برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را درعدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.
  • در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری بصورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده ازپکیج های فن دار الزامی است.
  • پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.
  • در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده از پکیج فن دار الزامی است.
  • فشار آب شهردرمحل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حد اکثر 3.5 اتمسفر باشد.

  • قیمت کلیه   محصولات ایران رادیاتور  ارائه شده درسایت فروشگاه ایران رادیاتور  پاسارگادبه روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ نگردیده است .

    برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از میزان تخفیف با ما تماس بگیرید:

    دفتر فروش تهران:55422955-55422938-55407350   

       مدیریت:09124225208    آقای عزتی

    لطفا از سایت فروشگاه بوتان پاسارگاد بازدید فرمایید

    @